בישיבת 'תורת אברהם' חגגו מעמד הכנסת ספר תורה

נתי קאליש No Comments on בישיבת 'תורת אברהם' חגגו מעמד הכנסת ספר תורה

מאות בני הישיבה ותושבי שכונת גבעת שאול חגגו במעמד הכנסת ספר תורה לישיבה הגדולה 'תורת אברהם' בראשות הגאון רבי דניאל זאדה | צילום: מאיר דהן ושוקי לרר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נגיל ונשיש בזאת התורה: מאות מבני הישיבה הגדולה "תורת אברהם" בראשות הגאון רבי דניאל זאדה, חגגו במוצאי שבת שלאחר חג השבועות את מעמד הכנסת ספר התורה להיכל הישיבה הממוקמת בשכונת גבעת שאול.

מעמד הכנסת ספר התורה נערך בסימן התרחבות הישיבה שלאחרונה התרחבה לקמפוס נוסף לקראת השנה הבאה כאשר אל הישיבה צפויים להצטרף עשרות בחורים איכותיים מטובי הישיבות הקטנות בארץ.

גם תושבי שכונת גבעת שאול לא ויתרו והשתתפו בהמוניהם במעמד הכנסת ספר התורה לישיבה המהווה מגדל אור לשכונה כולה.

ספר התורה הינו נדבת ידיד הישיבה משפחת קמיאו מניו יורק מבני הקהילה הסורית, שקשורים בעבותות אהבה עם ראש הישיבה הגר"ד זאדה ומנהלה הרה"ג רבי שאלתיאל כהן.

יצויין, כי במהלך כתיבת האותיות במעונו התבטא ר"י פורת יוסף הגר"מ צדקה לתורם מר חיים קמיאו כי זכות עצומה נפלה בחלקו להכניס ספר תורה לישיבתו של הגר"ד זאדה שהינו מכירו שנים רבות כאדם גדול בתורה וביראה וזוכה לגדל עדרים של בני תורה ובהכרותו עם בני הישיבה הוא הבחין שרואים על הבחורים יראת שמים ושהם שקועים בלימוד.

כמו כן זכה רה"י הג"ד זאדה לבקר עם ספר התורה והתורמים במעונם של גדולי ישראל בהם ר"י סלבודקא הגר"ד לנדו, ר"י פוניבז' הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"צ ברגמן, הגר"ש שטיינמן, הגה"צ חכם נסים בן שמעון וזקן המקובלים הגר"ד בצרי שהפליגו על מעלתה ואיכותה של בני הישיבה והעומד בראשה.

 

 

 



0 תגובות